Na een week - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van JML Vestjens - WaarBenJij.nu Na een week - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van JML Vestjens - WaarBenJij.nu

Na een week

Door: Bekkerveld

Blijf op de hoogte en volg JML

03 Juli 2012 | Nederland, Heerlen

Met veel moeite plaats ik dit verslag. Ik ga proberen of ik wat ik op mijn eigen pc heb staan hier op te zetten. als het lukt Dat moet vanavond.. Morgen ga ik naar het vluchtelingenkamp in de buurt van Asossa.Als het door gaat.

  • 03 Juli 2012 - 08:10

    Harrie:

    Ik weet niet of het gelukt is, maar het is dan m.i. meer een perspectief dan een verslag van het gebeurde.
    Ik ben zeer benieuwd naar het gebeurde.
    Hier alles prima, het was gisteren prachtig verjaardagsweer.
    Onze groeten en beste wensen.

  • 03 Juli 2012 - 09:26

    Aart:

    Dag J,
    Fijn te horen dat je goed bent aangekomen. Zit je nu in het seminarie in Addis ? Wordt je goed verwend ? Groeten A

  • 03 Juli 2012 - 12:09

    Riekske En Frits:

    Goed om te weten dat je niet bent zoekgeraakt in het grote Afrika.
    Hopelijk gaat het lukken om ons van je reis op de hoogte te houden want we blijven benieuwd.
    Hier alles bij het oude, een hartelijke groet!

  • 03 Juli 2012 - 19:13

    Wiel En Ilona:

    Lieve Sjakie,
    Fijn te lezen dat je goed bent aangekomen en plannen hebt voor je verdere reis. We zijn uiteraard zeer benieuwd naar je belevenissen!
    Ben vandaag in het prachtige Kortrijk geweest waar Anna en Jacelyn hun toelatingsexamen hebben gemaakt. We hopen op een goede afloop.
    Verder alles goed hier, de kinderen hebben nu vakantie en aan het einde van de week sluiten wij ons bij hen aan.
    Lieve groet, Ilona

  • 04 Juli 2012 - 08:07

    Mariana:

    lieve Jacques, ga je ook bij de familie van Solomon op bezoek?sterkte bij het vluchtelingen kamp....en een hele goeie reis...ik wen nog aan het idee dat je in Ethiopie zit.zonnige groeten....misschien wil je net wat minder zonnige?

  • 04 Juli 2012 - 11:45

    Ans:

    Dag Jacques, wachtend op een (uitgebreid) verslag van je belevenissen!
    Vluchtelingenkamp! Lijkt me heftig.
    Heb een goede, inspirerende reis,
    Groet, ans

  • 05 Juli 2012 - 15:21

    Frits En Riekske:

    Het is je gelukt om ons een levendige indruk van je verblijf aldaar te schilderen.
    We kunnen de taferelen zo voor ons zien!
    Ben je ook van plan om foto's te maken?
    Vertel eens iets over het eten daar en kun je ermee overweg?
    Tot de volgende keer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerlen

DERDE REIS

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2012

37 MOSKEEEN

19 Juli 2012

Met Tafari naar de stad

19 Juli 2012

TELLEN IS LEUK

18 Juli 2012

Hoe heette het vluchtelingenkamp in Asossa?

06 Juli 2012

eerste morgen
JML

Actief sinds 20 Juni 2012
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 8389

Voorgaande reizen:

16 Juni 2012 - 17 Juli 2012

DERDE REIS

Landen bezocht: