Een moeilijke beslissing - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van JML Vestjens - WaarBenJij.nu Een moeilijke beslissing - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van JML Vestjens - WaarBenJij.nu

Een moeilijke beslissing

Door: Bekkerveld

Blijf op de hoogte en volg JML

25 Juni 2012 | Nederland, Heerlen

Het is twaalf uur op maandag. Mijn Koffer staat open op mijn bed . Ik moet beslissen wat er wel en wat niet in mag. 23 kg is toegestaan! Hoe weeg je dat? Ik gooi er mijn Hema onderbroeken in. Dat kan het gewicht niet maken

  • 26 Juni 2012 - 19:34

    Lustermans Fr.en An.:

    zoals je ziet is bekkerveld weer terug bij outlook.
    ben benieuwd naar je verhalen

  • 27 Juni 2012 - 19:39

    Frits En Riekske:

    We zijn benieuwd naar je eerste pennevruchten en of je probleemloos Ethiopie bent binnengekomen.

  • 29 Juni 2012 - 17:18

    Henriettte,:

    hoi Jaques,

    Inmiddels alweer vrijdagavond. Buiten begint het op te klaren, na een regenachtige, vochtig warme dag. Gisteren was het tropisch warm weliswaar van een andere aard dan de tropische hemel waaronder jij je nu bevindt. Je eerste (misschien wel 2e, 3e ??) avontuur zit erop, althans ik neem aan dat je op Ethiopische bodem bent beland en met een warm welkom bent begroet.

    Ik ben benieuwd hoe e.e.a. is verlopen.

    veel plezier en mooie ervaringen op je verdere reis

  • 03 Juli 2012 - 06:04

    Anneke Lustermans:

    ben je goed aangekomen Jacques?
    je laatste verslag is nog vanuit Heerlen verzonden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerlen

DERDE REIS

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2012

37 MOSKEEEN

19 Juli 2012

Met Tafari naar de stad

19 Juli 2012

TELLEN IS LEUK

18 Juli 2012

Hoe heette het vluchtelingenkamp in Asossa?

06 Juli 2012

eerste morgen
JML

Actief sinds 20 Juni 2012
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 8391

Voorgaande reizen:

16 Juni 2012 - 17 Juli 2012

DERDE REIS

Landen bezocht: