Probeer "Bekkerveld waar ben je op gang te krijgen - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van JML Vestjens - WaarBenJij.nu Probeer "Bekkerveld waar ben je op gang te krijgen - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van JML Vestjens - WaarBenJij.nu

Probeer "Bekkerveld waar ben je op gang te krijgen

Door: Bekkerveld

Blijf op de hoogte en volg JML

24 Juni 2012 | Nederland, Heerlen

Beste Lezer, De muziek van het Parkfestival Heerlen dreunt in op dit moment mijn oren. Het leuke eraan is dat je tegen iedereen kunt zeggen dat het voor mijn deur op het veld staat en vanaf mijn badkamer raam kan ik een gedeelte van het podium zien. Nu houdt het weer even op. De muziekproductie lijkt een beetje op het weer af en toe valt een bui en vervolgens een vaag zonnetje. Ik probeer mijn reis verslag op gang te krijgen dat gaat ook al op het weer lijken. Echt goed lukken doet het niet.

Ik heb een aantal email adressen in de mailinglist gezet ,maar weet ook daar niet van of het gaat werken . Als dit bericht je bereikt laat dan weten of je het wilt blijven ontvangen.
Ik weet vervolgens ook niet of ik in de gelegenheid ben en er technische mogelijkheden bestaan om verzenden uit te voeren.
Laat weten of je het wilt ontvangen. Ik wil je graag

  • 24 Juni 2012 - 11:37

    Jan :

    Beste Jacques.
    Uiteraard wil ik je reisverslagen ontvangen!
    Ik reken dagelijks op een reportage.

    Groet, Jan

  • 24 Juni 2012 - 16:12

    Karin:

    Hoi Jacques,
    natuurlijk wil ik je verslagen lezen, graag zelfs! En als het lukt, zijn foto's ook heel leuk...
    De doop zaterdag was prachtig!
    groetjes Karin

  • 24 Juni 2012 - 17:54

    Ans:

    Ik wil reisverslag ontvangen!

  • 24 Juni 2012 - 19:56

    Riekske:

    Natuurlijk wil ik graag je teksten lezen. Ik hoop dat die wat regelmatig zullen verschijnen bij voorkeur als je smorgens goed uitgerust bent.

  • 27 Juni 2012 - 18:21

    Iris:

    Lieve oom, natuurlijk wil ik dat niet missen!!

    Knuffels en liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerlen

DERDE REIS

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2012

37 MOSKEEEN

19 Juli 2012

Met Tafari naar de stad

19 Juli 2012

TELLEN IS LEUK

18 Juli 2012

Hoe heette het vluchtelingenkamp in Asossa?

06 Juli 2012

eerste morgen
JML

Actief sinds 20 Juni 2012
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 8393

Voorgaande reizen:

16 Juni 2012 - 17 Juli 2012

DERDE REIS

Landen bezocht: